reklama

O gorile som už písal v roku 2007

Je zaujímavé, ako sa cesty a chodníky našich životov a udalostí v nich prepletajú, zrážajú a oddeľujú v nepredvídateľných a nikdy nekončiacich cykloch. Práve to ma napadlo, keď som čoraz častejšie začal registrovať v našich médiach slovo "gorila". Svojho času v roku 2007 som totiž jeden článok o gorile napísal aj ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte pred tým, než vás nasmerujem na ten spomínaný článok, vás chcem požiadať, aby ste analógie s tou súčasnou "Gorilou" nebrali až tak moc vážne.

Aj keď nadruhej strane sa veľmi obávam, aby odpovede na všetky dnešné otázky, týkajúce sa "Gorily", nedopadli nakoniec rovnako, ako v tom mojom minulom článku:

Článok o gorile z roku 2007

Prajem pekný čitateľský zážitok!

PS: Vcelku zaujímavá je aj diskusia pod článkom :P

Peter Berta

Peter Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvor(ivo) asociatív(ny)?! :) Zoznam autorových rubrík:  PríbehyPrózaBásneRôzne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu