reklama

Pohľad

Z básnickej zbierky Mladosť 1999

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z výšky hľadím na svet. Hore, dole, naspäť. Pozerať dolu z obzoru neba, na to vždy poriadnu dávku snov treba. Zrnka prachu vnímam ako plno ľudí. Nie, teraz sa nenechám uprostred sna vzbudiť. Prižmúrim ľavé oko, aby som videl presne. Roztiahnem ruky ako krídla a pár metrov klesnem. Rozfúknem zrnká, zaženiem mraky. Život je pestrý, stále je taký. Letím, pozerám a míňam miesta. Cítim sa silný a nemám chuť prestať. Letím nad vodnou hladinou, v nej vidím seba. Točí sa mi hlava z toho, nehodný som neba. Už sa chcem zastaviť, stojte, strácam dych. Zbavte ma tých krídel celkom zbytočných. Teraz kráčam po zemi v ústrety svetu. Dovoľte mi povedať poslednú vetu: Z výšky na mňa hľadí svet, som len zrnko prachu, viac ma niet........  

Peter Berta

Peter Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvor(ivo) asociatív(ny)?! :) Zoznam autorových rubrík:  PríbehyPrózaBásneRôzne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu