reklama

Márna túžba

Z básnickej zbierky Mladosť 1999

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V to jedno ráno, keď som vstal, oprel som sa tvárou o stenu. Ten pocit vo mne plakať neprestal, že nesmiem si Ťa zobrať za ženu.   V tej túžbe lásky utrápenej, periem si srdce do krvava. Teraz keď viac je zrazu menej, beznádej vo mne neprestáva.   Nadarmo hľadím oknom do ulice, kde vietor s lístim besnie. Myšlienky, divé pobehlice, vravia mi stále: už nie.   Odpoveď hľadám na dne duše. Vysvetli mi to moja milá. Položil som ťa na vankúše, ty si len perie rozvírila.   Ľúbil som veľmi celým srdcom, kým neprišla záverečná. Darmo bych chodil za mudrcom, kde skončila láska   večná.   Štípu ma oči, farbou do červena, nieto už viac sĺz kvôli Tebe. Nebudeš nikdy moja žena,
stretneme sa až po pohrebe.

Peter Berta

Peter Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvor(ivo) asociatív(ny)?! :) Zoznam autorových rubrík:  PríbehyPrózaBásneRôzne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu