reklama

Pre Teba

Z básnickej zbierky Mladosť 1999

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pery moje vravia stále, vždy tie verše isté. Ľúbosť moju vyznávam Ti v tomto bielom liste.   Každá chvíľa s Tebou strávená, sladšia je než všetka sladkosť sveta. Pri Tebe som našiel štastie bez mena, neklame tá veta.   Odhaľuješ sa mi láska len kúsok po kúsku. Tvoja žiara premení ma na zelenú halúzku.   A až spočiniem v tvojej dlani, k srdcu si ma privinieš. Ľúbiť mi Ťa nezabráni
nikto,Láska,
Ty to vieš.

Peter Berta

Peter Berta

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvor(ivo) asociatív(ny)?! :) Zoznam autorových rubrík:  PríbehyPrózaBásneRôzne

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu